13.10.09

Perang Mafia

Mafia... jika dirujuk pada wikipedia juga dikenali dengan Cosa Nostra (baru ku tahu makna disebalik perkataan itu)...

Sebelum ni aku pernah bertagged dan berfesbuk... tapi aku cuma "ber" kedua-duanya atas alasan... "wei... ko ada tagged ka??? ada fesbuk???", tanya orang lain... "ada...", jawab aku...

Pendek kata kerana terikut-ikut dengan orang... konon aku juga seorang yang up-to-date dengan benda-benda melalaikan ini...

Kali ini aku sekali lagi terpengaruh... lemah sungguh jiwa ini... kali ini ber mafia pula... kawan ku ada yang menggelarnya "Maaf Ya"...

Jadi sapa-sapa yang ada tagged tu mari la kita ber maaf ya... "together we grow stronger..."


Meracun jiwa sungguh!!!

3 komen:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Gemuk budak kurus... berkata...

sedari ada tagged??? main mafia wars??? so add la aku... pasti sedari akan paham karang...

-syifa'- berkata...

pen, mafia wars neh main kat fb ke?

aku main yakuza lords kat fb tapi aku tapaham..tetiba je aku leh menang..tipu tol...